reklama

Nepocit

Nostalgický smiech mi hladí vlasy,  udúšam sa  molovým módom  túžba poznať  sentiment krásy  v terciách  s C9 akordom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nostalgický smiech

mi hladí vlasy

udúšam sa molovým módom

túžba poznať

sentiment krásy

v terciách

s C9 akordom.

V zafajčenom blues bare

si sa ma napájal

tie melancholické

staré

akordy

plaché hrával.

V tôni tvojich

kvárt som žila

bez nároku na zmenu

vo mne

disonancia bila

v c mole

bez vnemu

Z tvojho trucu som počúvala

tvojich nudných

klasikov

kdesi v dure

čakala zmenu

čienych klávesov

Vo vášnivej hre pokorných tónov

si našiel muža-

rozhorčený, plný smutných stonov

zahral si Bacha...

Naposledy.

Naposledy a odišiel si.

Naposledy, odišiel si a nevedno kam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nemými

akordami

som tíšila steny

a medzi klávesami,

prach hľadal ozveny

Na dvere mi ktosi búcha

v rytme

džezového preludu

tóny majú krehké rúcha

bez náznaku

odchodu

Za dverami muž

a s ním ticho

v c mole

v očiach mal blues

Bozkával ma miernou ióniou

v pomalom

rytme walzu

so značnou krotkou disharmóniou

bol posledný

čo mal šancu

zahrať si moj mód.

Ako keď svitá.

Kristína Szabariová

Kristína Szabariová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som dazd bez melancholie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu